Zapytanie ofertowe

Projekt architektury systemu monitorowania wnętrza dygestorium

Otwarte

Projekt architektury systemu monitorowania wnętrza dygestorium

Termin składania ofert
30/11/2024
Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających oraz dodatkowych.

Ocena ofert

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji: cena

Zamawiający (beneficjent)

Nazwa zamawiającego: ENERGY AIR SP.Z.O.O.
NIP: 9512417788
Miasto: Warsaw
Kod pocztowy: 00-673
Ulica: Koszykowa 60/62 lok. 14

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Imię i nazwisko: Beata Niewczas
Adres e-mail: b.niewczas@energyair.pl

Opis

Przedmiot zamówienia:
● Projekt architektury systemu monitorowania (AI + system automatycznego sterowania oknem + moduł interakcji z użytkownikiem).
● Przygotowanie / zakup elementów wg projektu, w tym wentylacji, automatyki i elektroniki (kamery, mikrokomputery, okablowanie).
● Implementacja algorytmów sterowania zmiennoprzepływowym systemem wentylacyjnym.
● Prace nad integracją systemu monitorowania z retrofitowanymi instalacjami.
● Opracowanie interfejsu użytkownika do kontroli i monitorowania systemu.
● Testowanie prototypu w warunkach laboratoryjnych, w tym analiza dokładności monitoringu substancji i skuteczności automatycznego sterowania.
● Testy wydajnościowe i bezpieczeństwa systemu.
● Testy w rzeczywistych warunkach użytkowania, w tym monitorowanie wydajności systemu oraz zbieranie danych o efektywności energetycznej.
● Finalna optymalizacja systemu na podstawie testów pilotażowych.

Miejsce realizacji zamówienia

Warsaw

Sposób realizacji zamówienia

Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania ofertowego, stanowiącym załącznik nr 1.
Oferta może być przekazana pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany w punkcie
„Osoby do kontaktu”, osobiście w siedzibie Zamawiającego lub pocztą tradycyjną/kurierem na adres Zamawiającego wskazany w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Oferty należy składać do końca dnia wskazanego w punkcie „Termin składania ofert”.
Oferta złożona po terminie nie podlega weryfikacji przez Zamawiającego. W przypadku składania ofert drogą pocztową lub kurierem za termin złożenia przyjęty będzie dzień nadania oferty przez Zamawiającego. Oferty niekompletne lub niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia, co do których
Oferent nie udzielił odpowiednich wyjaśnień, nie będą rozpatrywane. Oferta musi być podpisana przez osobę występującą w imieniu Oferenta (nie musi to być
osoba uprawniona do reprezentacji Oferenta wg dokumentu rejestrowego, osobą występującą w imieniu Oferenta może być pracownik firmy).
Oferent związany jest ofertą przez okres 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert lub w przypadku wyboru Oferenta do czasu podpisania Umowy na wykonanie zadania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia postępowania ofertowego w dowolnym terminie (również po upływie terminu składania ofert) bez podania przyczyny.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wnioskować o udzielenie wszelkich wyjaśnień i przesłanie dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert, jak również wyznaczyć oferentowi nieprzekraczalny termin udzielenia wyjaśnień i dodatkowych informacji (odpowiedzi), pod rygorem pozostawienia oferty bez rozpatrzenia.
Oferenci są uprawnieni do składania zapytań do treści niniejszego zapytania ofertowego na adres osoby do kontaktu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia odpowiedzi na zadane przez oferenta pytania, jeśli wpłynęły one do Zamawiającego w ostatnim dniu składania ofert.

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian w treści umowy w sprawie zamówienia na następujących warunkach:
a. przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, jeżeli z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w sprawie zamówienia, nie jest możliwe dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia;
b. przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
c. gdy zaistnieją nieprzewidziane okoliczności, tzn. okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, zmiany będą konieczne, gdyż bez ich dokonania świadczenie wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia nie będzie mogło być zrealizowane, bądź nie będzie mógł zostać osiągnięty cel, dla którego miało być wykonywane; w takim przypadku Zamawiający i Wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia;
d. w sytuacji, gdy rezultat będący przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia będzie mógł być wykonany szybciej, bardziej efektywnie, mniejszym nakładem sił i środków bądź przy zastosowaniu rozwiązań korzystniejszych dla Zamawiającego z punktu widzenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia, kosztów eksploatacji, niezawodności w okresie eksploatacji lub możliwości rozwoju; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia;
e. powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących „siłą wyższą”), grożących rażącą stratą w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, niezależnych od Zamawiającego i wykonawcy, których nie przewidzieli oni przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem uniknięcia rażącej straty przy wykonaniu przedmiotu zamówienia;
f. wprowadzenia lub zmiany regulacji prawnych lub regulacji dotyczących zasad dofinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej wprowadzonych w życie po dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Formularz ofertowy

Załączniki do pobrania